15" subwoofer driver

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

robnie
Berichten: 199
Lid geworden op: za 05 nov 2005, 0:04
Locatie: nijmegen

Bericht door robnie »

deze is eigenlijk ook voor de auto bedoeld rockford fosgate de T1 of T2 serie

Afbeelding
Afbeelding

MOD: afbeelding graag als attachment bijvoegen en anders minstens tot 30% verkleinen.
Juriaan
Ook commercieel actief
Berichten: 46
Lid geworden op: di 03 jun 2008, 11:27
Locatie: Schinveld

Bericht door Juriaan »

TCsounds is toch al een hele tijd geleden over de kop gegaan (2004 ofzo)
zijn doorgestart onder de naam Audiopulse ,ook erg mooie spulletjes maar vrij prijzig .

@Robnie : hey ook hier ???

@Vleer , gefeliciteerd met je aankopen , ik denk dat je er heel tevreden mee gaat zijn , denk wel dat de rest van de stad daar anders over gaat denken :D
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1577
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam

Bericht door Paul »

Boppo84 schreef:
Of 2x (of meer) deze http://www.madisound.com/catalog/produc ... ts_id=8535
Ik vind hem er in ieder geval wel goed uitzien!
ziet er goed uit, ik zie 'em alleen niet op de site van Seas staan?
Vleer
Berichten: 70
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 19:36

Bericht door Vleer »

@juriaan
Jij bedankt! Ik heb hem nog nergens anders kunnen vinden.
Zodra ik aan de kasten begin zal ik nog een draadje openen, nu eerst nog een paar goede middetoners zoeken.
Gebruikersavatar
Boppo84
Berichten: 699
Lid geworden op: za 07 mei 2005, 22:28
Locatie: Zevenhuizen

Bericht door Boppo84 »

Paul schreef:
ziet er goed uit, ik zie 'em alleen niet op de site van Seas staan?
Kon m zelf ook niet in 1 keer vinden:
http://www.seas.no/index.php?option=com ... Itemid=223

@Vleer: ben wel benieuwd wat er gekocht is!
Vleer
Berichten: 70
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 19:36

Bericht door Vleer »

2 keer Tempest-X subwoofer van Juriaan en 2 x SS D2904/710003 van SSassen hier op het forum. Ben nu op zoek naar speakers voor alle frequenties daar tussen :)
Plaats reactie