Pagina 2 van 2

Geplaatst: vr 20 feb 2009, 15:35
door Johannes
En ik maar denken 'baat het niet, dan schaadt het niet' toen ik het er in ging smeren...!

Nouja, ik heb gelukkig niet veel kit gebruikt... :shock:

Geplaatst: za 11 apr 2009, 17:33
door Àadjo
Deze SHIVA is m.i. exacte dezelfde "awesome" SHIVA van het failliete Adire Audio. Daar heb ik de mijne gekocht in 2004 voor $125 (excl. verz. en belasting). Dan is ie nu toch 30% duurder geworden, maar nog steeds "awesome"!


PS.
Johannes
Hoe ga jij om met de dual-coice-coil aansluiting. In serie of parallel?

http://www.diycable.com/main/pdf/shiva_docs.pdf

Geplaatst: za 11 apr 2009, 18:06
door Martijn H
Het is toch een vrij andere woofer nu..

Geplaatst: za 11 apr 2009, 18:14
door Àadjo
Montana schreef:
Het is toch een vrij andere woofer nu..
Je hebt gelijk.

Hieronder de T/S paramaters uit de Shiva Adire Audio white paper.

Er zijn meer overeenkomsten dan verschillen...

Geplaatst: za 11 apr 2009, 20:56
door Johannes
Àadjo schreef:
Deze SHIVA is m.i. exacte dezelfde "awesome" SHIVA van het failliete Adire Audio. Daar heb ik de mijne gekocht in 2004 voor $125 (excl. verz. en belasting). Dan is ie nu toch 30% duurder geworden, maar nog steeds "awesome"!
Zeker "awesome" 8)
Het werk heeft even stilgelegen, ik ben nu verhuisd en woon samen! :shock:

PS.
Johannes
Hoe ga jij om met de dual-coice-coil aansluiting. In serie of parallel?
Parallel, dan wordt het een 4-ohm driver, toch? :) M'n versterker vindt het in ieder geval prima zo!

Geplaatst: zo 12 apr 2009, 8:24
door dre
Het werk heeft even stilgelegen, ik ben nu verhuisd en woon samen!
dus de sub komt straks te koop? :twisted:

Geplaatst: zo 12 apr 2009, 9:40
door Johannes
Haha, nee ik heb er voor gevochten :!:
En hij past wel goed in de 'thuisbioscoop' 8)

Geplaatst: zo 12 apr 2009, 9:43
door dre
ik heb er voor gevochten 8)

niks maken ze `m :wink: