Zo denk ik er ook over, maar ik hoor her en der weleens verhalen.....cve schreef:Lijkt me niet. De werkspanning van de T-nets is 63V en het is geen bezwaar om daar vlak onder te zitten. Ik zie in elk geval geen reden om de 80V versie te gebruiken. Mijn ervaringen met de 63V T-nets in combinatie met de UCD400 zijn in elk geval prima. Ik overweeg zelfs om trafo's van 42V 500VA te gaan gebruiken.
Het zo eventueel kunnen dat echt dikke piekspanningen enz enz.
Eerlijk gezegd denk ik dat het niet zo z'n vaart lopen.
Het scheelt iig flink in de centen zo.
Het is en blijft een mooi ding
