Persoonlijk vind ik een zijdeglanze afwerking echt top.
Mooi!
Moderator: Beheerdersteam
Daarbij werd zeker een signaal op de niet te meten spoel gezet? Kan je jezelf nog herinneren wat ongeveer de onderlinge afstand was en in welke orde van grootte de afwijking was?ALDEBIJL schreef:Ik was dinsdag ook nog bij speakerland, Hij heeft met met behulp van een multiemeter en 2 spoelen laten zien mat er met de mH waarde gebeurd op moment van verschillende positie's en inderdaad als deze goed op het hard staat is de afwijking minder als erlangs. Verder kon je ook mooi zien hoe afstand ook zeker erg van belang is.
Leuk om daar eens cijfers bij te zien. Dat maakt inzichtelijk hoe belangrijk het eigenlijk is om op de stand van de spoelen te letten. De afwijking zelf is nog niet het grootste probleem, maar wel dat hij in de praktijk varieert op signalen door de andere spoel. Dat levert dan toch een vorm van modulatie op.ALDEBIJL schreef:.....
de afwijking van de spoelen varieerde van 0% tot 35% maar .....