Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
tbusquet
Berichten: 140 Lid geworden op: di 06 nov 2007, 20:47
Locatie: Hilversum
Bericht
door tbusquet » vr 08 feb 2008, 20:54
Martijn M schreef: En nu de million dollar question: klinktie nog een beetje?
Ehhh, ja ze klinken geweldig! Ben echt heel erg tevreden en blij
nlmb
Berichten: 355 Lid geworden op: zo 28 jan 2007, 16:37
Bericht
door nlmb » za 09 feb 2008, 11:11
tbusquet schreef: Henkjan schreef: dat zijn toch hele beschaafde kastjes zo, op de foto in elk geval ruim voldoende WAF voor de meeste huishoudens
Ik heb gewoon een hoop geplamuurd en met een roller en bus verf van de HEMA (ja,ja) geschilderd.
Op de foto's lijken ze iets beschaafder dan in het echt. Ik, en voor mijn vriendin, schrokken eigenlijk toch best wel hoe groot ze eigenlijk zijn.
Als je ook zoiets wilt bouwen moet je gewoon deze foto's aan de WAF laten zien, dan lijkt het mee te vallen
De maten zijn iig 50x50x50 (buiten maten).
Maarja, ze zijn er en ze klaagt nu minimaal
Er is niets mis met hema verf
In mijn beleving beter dan het eigenmerk van de bouwmarkt.
SARK
Berichten: 7728 Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK » za 09 feb 2008, 15:37
Ze komen best beschaafd over hoor
ps.
Kijkt dat niet lastig TV met die reclame sticker op het scherm
Bijlagen
tbusquet
Berichten: 140 Lid geworden op: di 06 nov 2007, 20:47
Locatie: Hilversum
Bericht
door tbusquet » za 09 feb 2008, 16:54
SARK schreef: Ze komen best beschaafd over hoor
ps.
Kijkt dat niet lastig TV met die reclame sticker op het scherm
Ik neem aan dat dit een grapje is?
Dat is nl. gewoon de screensaver van mijn dvdspeler.. heel irritant btw, wou dat ik hem uit kon zetten, het is immers een LCD-TV dus inbranden doet ie toch niet.
SARK
Berichten: 7728 Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK » za 09 feb 2008, 17:34
tbusquet schreef: Ik neem aan dat dit een grapje is?
Yep
tbusquet schreef: Dat is nl. gewoon de screensaver van mijn dvdspeler.. heel irritant btw, wou dat ik hem uit kon zetten, het is immers een LCD-TV dus inbranden doet ie toch niet.
Welk model heb je en is er niets op het WWW te vinden over hoe je deze optie kunt uitschakelen
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33826 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 12 feb 2008, 23:08
btw: hoe heb je ze eigenlijk aangesloten? spreekspoelen in serie?
tbusquet
Berichten: 140 Lid geworden op: di 06 nov 2007, 20:47
Locatie: Hilversum
Bericht
door tbusquet » wo 13 feb 2008, 11:57
Henkjan schreef: btw: hoe heb je ze eigenlijk aangesloten? spreekspoelen in serie?
Ja idd in serie. Anders wordt de imp. wel erg laag
1,8ohm per VC dus nu 3,6 per sub.