2 subs met SDX15

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

tbusquet
Berichten: 140
Lid geworden op: di 06 nov 2007, 20:47
Locatie: Hilversum

Bericht door tbusquet »

Martijn M schreef:
En nu de million dollar question: klinktie nog een beetje?

Ehhh, ja ze klinken geweldig! Ben echt heel erg tevreden en blij :)
nlmb
Berichten: 355
Lid geworden op: zo 28 jan 2007, 16:37

Bericht door nlmb »

tbusquet schreef:
Henkjan schreef:
dat zijn toch hele beschaafde kastjes zo, op de foto in elk geval ruim voldoende WAF voor de meeste huishoudens

Ik heb gewoon een hoop geplamuurd en met een roller en bus verf van de HEMA (ja,ja) geschilderd.

Op de foto's lijken ze iets beschaafder dan in het echt. Ik, en voor mijn vriendin, schrokken eigenlijk toch best wel hoe groot ze eigenlijk zijn. :D

Als je ook zoiets wilt bouwen moet je gewoon deze foto's aan de WAF laten zien, dan lijkt het mee te vallen :P

De maten zijn iig 50x50x50 (buiten maten).

Maarja, ze zijn er en ze klaagt nu minimaal :D
Er is niets mis met hema verf :) In mijn beleving beter dan het eigenmerk van de bouwmarkt.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

Ze komen best beschaafd over hoor :!:

ps.
Kijkt dat niet lastig TV met die reclame sticker op het scherm :roll:
Bijlagen
reclame_sticker.jpg
tbusquet
Berichten: 140
Lid geworden op: di 06 nov 2007, 20:47
Locatie: Hilversum

Bericht door tbusquet »

SARK schreef:
Ze komen best beschaafd over hoor :!:

ps.
Kijkt dat niet lastig TV met die reclame sticker op het scherm :roll:

Ik neem aan dat dit een grapje is? :D Dat is nl. gewoon de screensaver van mijn dvdspeler.. heel irritant btw, wou dat ik hem uit kon zetten, het is immers een LCD-TV dus inbranden doet ie toch niet.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

tbusquet schreef:
Ik neem aan dat dit een grapje is? :D
Yep :twisted:
tbusquet schreef:
Dat is nl. gewoon de screensaver van mijn dvdspeler.. heel irritant btw, wou dat ik hem uit kon zetten, het is immers een LCD-TV dus inbranden doet ie toch niet.
Welk model heb je en is er niets op het WWW te vinden over hoe je deze optie kunt uitschakelen :?:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

btw: hoe heb je ze eigenlijk aangesloten? spreekspoelen in serie?
tbusquet
Berichten: 140
Lid geworden op: di 06 nov 2007, 20:47
Locatie: Hilversum

Bericht door tbusquet »

Henkjan schreef:
btw: hoe heb je ze eigenlijk aangesloten? spreekspoelen in serie?
Ja idd in serie. Anders wordt de imp. wel erg laag ;)

1,8ohm per VC dus nu 3,6 per sub.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”