box voor aan de muur, met de b3s - Klaar!

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

mooi roze is ook lelijk :lol:

(bepaald niet mijn kleur)

Maar wel erg origineel :)

Leuk man, heb je ze al geluisterd ?
Gebruikersavatar
fredze
Berichten: 377
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 12:54
Locatie: Belgie Aalter

Bericht door fredze »

hoe ga je die hangende draad proper wegsteken aangezien die terminals vooraan zitten? Persoonlijk had ik die achteraan verzonken. Niettemin proper werk, die BR - poort mond komt wel goed tot z'n recht 8)
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Bericht door bartsegers »

de onderkant oogt wel HEEL stootgevoelig.
Voorzichtigheid is hier wel gepast denk ik.
Ben echt benieuwd naar de luisterervaring
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Zeer WAF! (voor barbies dan..)

Kees
Gebruikersavatar
lepain
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 19 dec 2005, 19:15
Locatie: driehuis nh
Contacteer:

Bericht door lepain »

bartsegers schreef:
Waarom ben ik benieuwd hoe jouw vriendin er nu uitziet :twisted:
Het is een prinsesje hoor! :lol:
Maar ik heb nog niet geluisterd. die ander is nog lang niet zo ver als deze. Als ze eenmaal ergens aan de muur hangen zal ik laten weten hoe het klinkt.

En die kabeltjes, tja. Ik had die terminals zo gedaan om mooi wat goud aan de voorkant te tonen. De draden worden dus sowieso ook van het type met doorzichtige huls.
Misschien kan ik de draad tot aan de muur stug maken, of een oogje aan de box maken waar ie door kan. Eerst maar eens kijken hoe het is als het naar beneden hangt.
Gebruikersavatar
lepain
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 19 dec 2005, 19:15
Locatie: driehuis nh
Contacteer:

Bericht door lepain »

Hoi,

ze zijn eindelijk af. Vriendin heeft het ondertussen uitgemaakt, maar ze krijgt ze wel gewoon. Het blijft een lief meisje.

Maar die boxjes. Ze klinken echt lekker! Dr zit geen filter in, dus de piek op 8 kHz blijft storend. De echte kracht van deze speakers zit in het middengebied en in de hoge bass. Dat is heel netjes en heel krachtig, dat komt natuurlijk doordat ze tegen de muur staan.
Kwa ruimtelijkheid hebben deze speakers me heel erg verrast, zo in mijn kamer zijn ze ook wel erg goed geplaatst. Zo goed zullen ze bij Alexandra nooit hangen, maar bij mij laten ze me alle hoeken van de kamer zien. De bass valt me ook heel erg mee, in mijn kamer in Delft luister ik ook naar b3sjes, die zitten in hetzelfde volume, maar de bass gaat daar minder laag en is meer vervormd. De poort is daar minder goed afgestemd ofzo. De boxjes van Alex zijn veel beter gebouwd en gedempt, daar zal het ook wel mee te maken hebben.

Het is fijn dit eindelijk af te hebben! Op naar het volgende project!
Excuses voor de vage foto's, ik weet niet hoe dat komt. Foto's maken doe ik niet zo goed. :P Ik heb de b3sjes trouwens alleen nog zonder subs geluisterd.
Bijlagen
aansluitingen.jpg
dichterbij.jpg
ietsdichterbijshot.jpg
verafshot.jpg
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Bericht door bartsegers »

mooie kastjes geworden zo!~
Ze lijken wel wat iellig boven die mooie subjes btw :)
Gebruikersavatar
Yannick
Berichten: 505
Lid geworden op: do 01 mar 2007, 19:30
Locatie: Schiedam

Bericht door Yannick »

Vervelend dat het uit is met je vriendin :( .. Zijn rotte momenten altijd..


Speakers zijn wel mooi geworden! Gaaf 8)
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

leuk man, eventjes filtertje klussen en klaar :)
Gesloten