Hoi,
ze zijn eindelijk af. Vriendin heeft het ondertussen uitgemaakt, maar ze krijgt ze wel gewoon. Het blijft een lief meisje.
Maar die boxjes. Ze klinken echt lekker! Dr zit geen filter in, dus de piek op 8 kHz blijft storend. De echte kracht van deze speakers zit in het middengebied en in de hoge bass. Dat is heel netjes en heel krachtig, dat komt natuurlijk doordat ze tegen de muur staan.
Kwa ruimtelijkheid hebben deze speakers me heel erg verrast, zo in mijn kamer zijn ze ook wel erg goed geplaatst. Zo goed zullen ze bij Alexandra nooit hangen, maar bij mij laten ze me alle hoeken van de kamer zien. De bass valt me ook heel erg mee, in mijn kamer in Delft luister ik ook naar b3sjes, die zitten in hetzelfde volume, maar de bass gaat daar minder laag en is meer vervormd. De poort is daar minder goed afgestemd ofzo. De boxjes van Alex zijn veel beter gebouwd en gedempt, daar zal het ook wel mee te maken hebben.
Het is fijn dit eindelijk af te hebben! Op naar het volgende project!
Excuses voor de vage foto's, ik weet niet hoe dat komt. Foto's maken doe ik niet zo goed.

Ik heb de b3sjes trouwens alleen nog zonder subs geluisterd.