Stofjes krijg je er goed uitgepolijst, mits ze niet té diep in de lak zitten. De plekken die niet goed zijn (de scheurtjes) zou je eventueel kunnen laten wegwerken door het te laten spotten. Dit moet echter gebeuren door een spuiter die dit al vaker gedaan heeft. Hij kan dan een klein plekje bijspuiten. Doordat je lak nog redelijk vers is, vloeit ie ook mooi uit als het opnieuw gespoten is. Misschien kun je ermee terug gaan en ze op hun fouten wijzen. Ik weet echter niet wie de uiteindelijke voorbereiding voor het spuiten gedaan heeft.
Succes in elk geval.
Groeten,
Mischa
