multiplex met kopse kanten aan de voorkant lijkt me ook wel mooi! Moet je alleen goede kwaliteit hebben, omdat slechte kwaliteit soms stukjes hout mist in de lagen.
De daytons laat ik nu een tijdje zo. Als het weer beter is kan ik ze buiten schuren en spuiten. Nu zijn de dagen zo kort..
mvg,
Martijn
