b_force schreef:Dat zoe je weer in een rap tempo
Waar is het bier gebleven ?

Bart:
Eerst werken dan bier

.
Edo:
Zo te zien heb jij ook een lekkere werkplek waarin je je ongestoord kan terugtrekken

.
Tekeningen hoeven niet, veel foto's, das nog veel leuker.
Zeker details enz.
Zeer inventief bouwen zo, je laat hier zien dat het dan ook op die manier kan.
Rustig aan, want als ie klaar is...is ie weer klaar.
Het bouwen is genieten en de drang van ..... hoe zal ie gaan klinken is echt een verrassing, kriebels in je buik, killing zelfs.
Zeker als ie bijna af is.
Als dat dan ook nog eens geheel naar verwachting is of zelfs meer dan dat , dan kan het niet meer stuk.
Het is erg gemakkelijk iets te kopen als je veel geld hebt, maar het is veel en veel leuker om iets zelf te bouwen wat dan ook nog eens geheel naar je zin is.
Dat geeft erg veel voldoening.
Ik volg je bouw, ben zeer benieuwd naar je progressie en results!
marcus