6SN7 buizen welk zijn het mooist

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 6SN7 buizen welk zijn het mooist

Bericht door Walt »

Goed punt. Alleen een kandidaten lijstje is dan nog steeds wel nodig.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4781
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: 6SN7 buizen welk zijn het mooist

Bericht door Olaf Analogue »

Ik werd vroeger vaak erg blij van Russische nos leger buisjes, die bestelde ik bij GStube.
(https://www.gstube.com) om wat voor reden dan ook sprongen die er voor mij altijd wel uit qua klank.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 6SN7 buizen welk zijn het mooist

Bericht door Walt »

Oef, deze lijken mooi maar zijn duur:

https://www.nostubestore.com/2018/07/tu ... round.html
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4781
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: 6SN7 buizen welk zijn het mooist

Bericht door Olaf Analogue »

De prijs is niet bepalend, het kan zomaar zijn dat een betaalbaar buisje beter in de smaak valt dan zo'n veel te duur ding, zie het een beetje als een te dure Kimber kabel die voor geen meter klinkt in vergelijking met de veel betaalbaardere oplossing die ik nu heb welke de sterren van de hemel speelt.
Plaats reactie