6SN7 buizen welk zijn het mooist
Moderator: Beheerdersteam
Re: 6SN7 buizen welk zijn het mooist
Goed punt. Alleen een kandidaten lijstje is dan nog steeds wel nodig.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: 6SN7 buizen welk zijn het mooist
Ik werd vroeger vaak erg blij van Russische nos leger buisjes, die bestelde ik bij GStube.
(https://www.gstube.com) om wat voor reden dan ook sprongen die er voor mij altijd wel uit qua klank.
(https://www.gstube.com) om wat voor reden dan ook sprongen die er voor mij altijd wel uit qua klank.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: 6SN7 buizen welk zijn het mooist
De prijs is niet bepalend, het kan zomaar zijn dat een betaalbaar buisje beter in de smaak valt dan zo'n veel te duur ding, zie het een beetje als een te dure Kimber kabel die voor geen meter klinkt in vergelijking met de veel betaalbaardere oplossing die ik nu heb welke de sterren van de hemel speelt.
