Hoi Shadow,
Nee joh, ik bof dat ik de eigenaar ben van een loodsje op ons bedrijf waar ik de boxen wil bouwen, maar het probleem is dat ik hierin eerst nog een berg staal moet wegwerken. Ik denk dat ik over een week of twee de werkplaats vrij heb waarna ik deze schoonmaak en ga beginnen met de boxen. Nieuw zaagblad op de zaagtafel gekocht, en wat nieuwe freesjes voor de speaker gaten, ik heb er zin in. Het tweede probleem is dat de enkelwandige loods niet verwarmd is, dus met name bij het schilderwerk straks, ben ik afhankelijk van klimatologische omstandigheden.
Introductie
Moderator: Beheerdersteam
