Voor vraag naar gebruikte, audio-gerelateerde zaken of wellicht een dienst.... Hier a.u.b. géén vragen en discussies over verkoopadressen van nieuw spul. Die horen thuis in de bouwforums, waar anderen er ook iets aan kunnen hebben.
Ik heb zelf nooit alleen de spoelen vervangen. Altijd icm condensatoren en weerstanden. Ook hier zal ik dan de condensator ook vervangen. Ik verwacht bij een lagere weerstand en demping door de wacht meer definitie in het laag. Maar welk element hier het meest aan bijdraagt is de vraag.
Je gaat in elk geval een ander filter krijgen dan.
Ik kan me voorstellen dat je dat wel gaat horen.
Misschien dan ook nog even de frequentie response meten voor en na.
Lijkt me erg leerzaam voor je.