7,5 ohm is te groot. Ik zou voor 3,2 ohm gaan. Dus 2,2 ohm en 1 ohm in serie.
Voor Mazda buizen heb je geen speciale octal buisvoeten nodig.
Dat mag ook een ander merk zijn.
Moderator: Beheerdersteam
7,5 ohm is te groot. Ik zou voor 3,2 ohm gaan. Dus 2,2 ohm en 1 ohm in serie.
Dat wist ik niet Robert. Maar je hebt gelijk.Robert Gribnau schreef: ↑zo 19 jun 2022, 12:20De 'normale' octal buisvoet en de Mazda octal buisvoet zijn niet helemaal gelijk aan elkaar. Zie:
Octal normaal.jpg
Octal Mazda.jpg