En de bedrading aangebracht.
Geknutsel aan een Variac.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Geknutsel aan een Variac.
Lekker ruim zo.
Is er nog een reden om zo'n grote kast te maken ?
Anne
Is er nog een reden om zo'n grote kast te maken ?
Anne
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Geknutsel aan een Variac.
Gelukkig heeft onze Walter nog genoeg expertise om een variac te verbeteren. 
