Luidspreker keuze voor actieve pianostandaard

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Luidspreker keuze voor actieve pianostandaard

Bericht door meiborg »

Ik zit te denken: ik maak het jezelf misschien wel moeilijk met het gebruik van al die oude spullen. Misschien gewoon investeren in een mooi low profile sub en DSP plate amp om sub en satellieten te filteren.
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Luidspreker keuze voor actieve pianostandaard

Bericht door meiborg »

Even een update, uiteindelijk heb ik gewoon een nieuwe Cavia Nord Electro digitale piano gekocht incl. stand, vrouw blij met het mooie rode kleurtje, ik blij met de veel betere sound. Win/win!
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Luidspreker keuze voor actieve pianostandaard

Bericht door John P »

Je bedoelt de Clavia Nord. Ik dacht al aan onderstaande praktijken:

Maar gefeliciteerd met de keuze en je aanstaande speelplezier.
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Luidspreker keuze voor actieve pianostandaard

Bericht door meiborg »

Ja dat typen op een telefoon, niks voor mij. Dan krijg je dingen als Cavia Nord, een Hamster orgel..

Mvg Reinder
Plaats reactie