Luidspreker keuze voor actieve pianostandaard
Moderator: Beheerdersteam
Re: Luidspreker keuze voor actieve pianostandaard
Ik zit te denken: ik maak het jezelf misschien wel moeilijk met het gebruik van al die oude spullen. Misschien gewoon investeren in een mooi low profile sub en DSP plate amp om sub en satellieten te filteren.
Re: Luidspreker keuze voor actieve pianostandaard
Even een update, uiteindelijk heb ik gewoon een nieuwe Cavia Nord Electro digitale piano gekocht incl. stand, vrouw blij met het mooie rode kleurtje, ik blij met de veel betere sound. Win/win!
Re: Luidspreker keuze voor actieve pianostandaard
Je bedoelt de Clavia Nord. Ik dacht al aan onderstaande praktijken:
Maar gefeliciteerd met de keuze en je aanstaande speelplezier.
Maar gefeliciteerd met de keuze en je aanstaande speelplezier.
Re: Luidspreker keuze voor actieve pianostandaard
Ja dat typen op een telefoon, niks voor mij. Dan krijg je dingen als Cavia Nord, een Hamster orgel..
Mvg Reinder
Mvg Reinder
