Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Klein subje bouwen
Ff checken met een winkelhaak en door dat alles haaks gezaagd is blijft het vanzelf wel redelijk staan eigenlijk...de panelen staan met messing spijkers geborgd.
Re: Klein subje bouwen
Trek je zo met je spanbanden geen afdruk in de scherpe rand van de 45 graden hoeken?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Klein subje bouwen
Ik hoop voor je dat dit goed komt, je had probleemloos de zijkanten ook kunnen mee lijmen.
Re: Klein subje bouwen
Nee tis goed spul, geen bouwmarkt mpx, daar heb ik dat wel mee gehad idd.Walt schreef:Trek je zo met je spanbanden geen afdruk in de scherpe rand van de 45 graden hoeken?
Ja klopt, maar dat doe ik dan liever met tape assembleren, ik had geen brede schildertape meer...ds23man schreef:Ik hoop voor je dat dit goed komt, je had probleemloos de zijkanten ook kunnen mee lijmen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Klein subje bouwen
dat dacht ik ook met t sdx12 kastje.... viel tegen helaasShadow schreef:Ff checken met een winkelhaak en door dat alles haaks gezaagd is blijft het vanzelf wel redelijk staan eigenlijk...de panelen staan met messing spijkers geborgd.
Re: Klein subje bouwen
Tis geen 10 idd, maar ik zie nu waar ik bij het zagen 1-2mm mis ben gegaan, de hoek tool gebruiken aan een 160cm lineaal is ook niks, ik moet nog een korte hebben van 80cm voor dit soort werk.Henkjan schreef:dat dacht ik ook met t sdx12 kastje.... viel tegen helaasShadow schreef:Ff checken met een winkelhaak en door dat alles haaks gezaagd is blijft het vanzelf wel redelijk staan eigenlijk...de panelen staan met messing spijkers geborgd.
Re: Klein subje bouwen
Ik heb net maar eens een 2e SDX12 besteld om de boel stereo op gang te zwiepen 
Re: Klein subje bouwen
Al een idee hoe je het MFB-verhaal wilt gaan doen? Dat moet echt beestachtig laag geven met zo'n driver en zo'n amp.
Re: Klein subje bouwen
Ik heb een bestelling uitstaan bij Chris, maar dat heeft geen prio, ik twijfel om 2 nieuwe behuizingen te bouwen omdat ik de eerste niet exact kan nabouwenRonkel schreef:inderdaad
![]()
Al een idee hoe je het MFB-verhaal wilt gaan doen? Dat moet echt beestachtig laag geven met zo'n driver en zo'n amp.
Re: Klein subje bouwen
De amp is nog even een dingetje, ik twijfel nog even tussen de Hypex FA501 en een minidsp Power/ICE, maar om als laagaanvulling onder een monitor te fungeren is de high-input van de Hypex wel fijn, aftakken van de kleine monitor input en klaar. 500W per kant lijkt me voldoendeRonkel schreef:Dat moet echt beestachtig laag geven met zo'n driver en zo'n amp.
Re: Klein subje bouwen
Voor multisub kan je er beter vier hebben.Shadow schreef:Ik heb net maar eens een 2e SDX12 besteld om de boel stereo op gang te zwiepen
Re: Klein subje bouwen
Twee subs in het midden van overstaande muren werkt bijna net zo goed als vier subs in een rechthoekige ruimte. Zie bijv. https://www.harman.com/documents/multsubs_0.pdfChocomel schreef:Voor multisub kan je er beter vier hebben.Shadow schreef:Ik heb net maar eens een 2e SDX12 besteld om de boel stereo op gang te zwiepen
