Ontwerp buizenvoorversterker met 6SN7GT en E186F

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

roebas
Berichten: 43
Lid geworden op: do 17 apr 2008, 17:39
Locatie: Lokeren (Belgie)

Re: Ontwerp buizenvoorversterker met 6SN7GT en E186F

Bericht door roebas »

Ik denk dat ik in mijn voorversterker twee circuits ga inbouwen. Beide zelfde principe (mu follower met penthode) maar met telkens een andere triode ( en dus twee verschillende versterkingen).
De 6sn7gt ( versterkingsfactor ongeveer 20) en bijvoorbeeld een 37 of 76 triode voor lagere versterking.
Dan kan ik later afhankelijk van de toepassing nog kiezen welke uitgang ik gebruik….
Plaats reactie