Ik denk dat ik in mijn voorversterker twee circuits ga inbouwen. Beide zelfde principe (mu follower met penthode) maar met telkens een andere triode ( en dus twee verschillende versterkingen).
De 6sn7gt ( versterkingsfactor ongeveer 20) en bijvoorbeeld een 37 of 76 triode voor lagere versterking.
Dan kan ik later afhankelijk van de toepassing nog kiezen welke uitgang ik gebruik….
Ontwerp buizenvoorversterker met 6SN7GT en E186F
Moderator: Beheerdersteam
