Hypex FusionAmp FA253 in een Modushop kast

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

tigradekat

Re: Hypex FusionAmp FA253 in een Modushop kast

Bericht door tigradekat »

Ik zie trouwens dat jij beide units voorzien had van een master module met Ir en led. Blijkbaar kan dat dus zolang je in de software de master definieert?
satefan

Bericht door satefan »

tigradekat schreef: ma 06 jun 2022, 21:24
Ik zie trouwens dat jij beide units voorzien had van een master module met Ir en led. Blijkbaar kan dat dus zolang je in de software de master definieert?
Dat kan inderdaad. Ik heb dat bij mijn setup ook gedaan. Bij de slave werkt dan alleen de led indicatie, IR sensor is alleen actief op de master als ik het goed heb.
tigradekat

holco schreef: ma 06 jun 2022, 18:35
Hoi tigradekat,

Tnx :D

Als je naar een lagere kast wil zou ik dat toch even goed checken of dat stuk paneel met alle aansluitingen van de plate amp nog wel gaat passen, als ik het mij goed herinner kwam ik niet weg met een lager model.
Nou, het past prima hoor :) Mijn behuizing is 8cm hoog en 23 cm diep, wat eigenlijk de perfecte maat is voor een mooie lay-out

De front plates heb ik nog niet geboord, daar moet ik nog even moed voor verzamelen. Ik heb de flat cables op maat gemaakt en beiden voorzien van koperfolie afscherming en teflon tape, want de standaard lengte was niet practisch meer. Ik heb de bodems van de kasten kaalgeschuurd, en de plates met koelpasta ingesmeerd en gemonteerd. Warmteafvoer is dus prima in orde.

Ik had de plates ook al los aangesloten gehad, waar ze gewoon los lagen, en toen was er toch wat ruis te horen.

Nu in de kast waarbij ik alle panelen zorgvuldig met verbonden met aarde is het stil gelukkig.

Ik ben wel tevreden zo, het maakt deze units toch wat flexibeler inzetbaar dan in plate amp vorm.
Bijlagen
IMG20220615200809.jpg
IMG20220615200748.jpg
IMG20220615153916.jpg
holco

Bericht door holco »

Netjes man :goedzo:
ray5150

Bericht door ray5150 »

Inderdaad netjes opgelost zo.
tigradekat

Bedankt, ik ben er blij mee. Het is allemaal decoupeerzaag-. handboor- en vijlwerk, dus niet te vergelijken met jouw nivo van afwerking Holco, maar het voldoet prima, en de achterkant zie je toch niet ;)
Plaats reactie