Hypex FusionAmp FA253 in een Modushop kast
Moderator: Beheerdersteam
-
tigradekat
Re: Hypex FusionAmp FA253 in een Modushop kast
Ik zie trouwens dat jij beide units voorzien had van een master module met Ir en led. Blijkbaar kan dat dus zolang je in de software de master definieert?
Dat kan inderdaad. Ik heb dat bij mijn setup ook gedaan. Bij de slave werkt dan alleen de led indicatie, IR sensor is alleen actief op de master als ik het goed heb.tigradekat schreef: ↑ma 06 jun 2022, 21:24Ik zie trouwens dat jij beide units voorzien had van een master module met Ir en led. Blijkbaar kan dat dus zolang je in de software de master definieert?
-
tigradekat
Nou, het past prima hoor
De front plates heb ik nog niet geboord, daar moet ik nog even moed voor verzamelen. Ik heb de flat cables op maat gemaakt en beiden voorzien van koperfolie afscherming en teflon tape, want de standaard lengte was niet practisch meer. Ik heb de bodems van de kasten kaalgeschuurd, en de plates met koelpasta ingesmeerd en gemonteerd. Warmteafvoer is dus prima in orde.
Ik had de plates ook al los aangesloten gehad, waar ze gewoon los lagen, en toen was er toch wat ruis te horen.
Nu in de kast waarbij ik alle panelen zorgvuldig met verbonden met aarde is het stil gelukkig.
Ik ben wel tevreden zo, het maakt deze units toch wat flexibeler inzetbaar dan in plate amp vorm.
-
tigradekat
Bedankt, ik ben er blij mee. Het is allemaal decoupeerzaag-. handboor- en vijlwerk, dus niet te vergelijken met jouw nivo van afwerking Holco, maar het voldoet prima, en de achterkant zie je toch niet