Automatisch inschakelen
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Automatisch inschakelen
Datablad dan maar opgehaald.Dynky schreef:gaat in mijn toepassing om een NC500MP
Zou moeten gaan.Om de voeding in te schakelen zou "ergens" ? J6.3 aan J6.9 zitten en los moeten zodat J6.9 aangestuurd kan worden.J6.3 is dan de +5V standby.
Anne
-
Dynky
- Ook commercieel actief
- Berichten: 363
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012, 23:16
- Locatie: Antwerpen
Re: Automatisch inschakelen
klopt, door die verbinding tussen J6.3 en J6.9 los te maken gaat 'ie in standby
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Automatisch inschakelen
Van de hand van Hans Mons, ontwerper van de MFB boxen en de CD speler....
Nog nooit een klacht gehoord over de inschakelautomaat van de Plips mfb boxen.
Nog nooit een klacht gehoord over de inschakelautomaat van de Plips mfb boxen.
