Hulp nodig bij project Vacuum buizen in Computer

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Hulp nodig bij project Vacuum buizen in Computer

Bericht door Ah!buis »

pimschreurs schreef:
+12V - 100 A
Hierop moeten best de twee draden (aan de trafo getekend) komende van de buisvoeten aangesloten kunnen worden.
Of wordt dit te moeilijk? (voor mij dan)
Dat weet ik niet, als je de +12V kunt vinden en er de twee draden zonder sluiting aan kunt zetten.
En over het ontluiken van een buizenliefhebber... Ik ben een buizenliefhebber. Ik speel namelijk elektrische gitaar. En ik wil alleen maar geluid horen waar buizen mee te maken hebben gehad.
Ik bedoel meer aktief, zelfbouwen, studeren weet je wel :shock: :lol:
Anne
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”