Hierop moeten best de twee draden (aan de trafo getekend) komende van de buisvoeten aangesloten kunnen worden.pimschreurs schreef:+12V - 100 A
Dat weet ik niet, als je de +12V kunt vinden en er de twee draden zonder sluiting aan kunt zetten.Of wordt dit te moeilijk? (voor mij dan)
Ik bedoel meer aktief, zelfbouwen, studeren weet je welEn over het ontluiken van een buizenliefhebber... Ik ben een buizenliefhebber. Ik speel namelijk elektrische gitaar. En ik wil alleen maar geluid horen waar buizen mee te maken hebben gehad.
Anne
