TPA3255

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28474
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: TPA3255

Bericht door ds23man »

De LM kan je nog in een "klem" zetten. Dat tpa ding is smd dus koeling moet aan pcb vast.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: TPA3255

Bericht door ray5150 »

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de koeling van die dingen een beetje een ondergeschoven kindje is. maw er is niet iets gestandaardiseerd, en de meeste fabrikanten plakken er een stukje blik op en het zal wel loslopen. of vergis ik me nu hierin ?

Mooiste zou natuurlijk zijn iets van een bracket zoals PC-moederbordfabrikanten gebruiken.
nemreh
Berichten: 21
Lid geworden op: za 02 sep 2017, 10:51

Re: TPA3255

Bericht door nemreh »

nog wat projecten rondom de LM3886 en LM4780 gelezen na comments..
is zeker ook interessant

ik wam op de site van Sjostrom Audio
iemand ervaring met de QRP02?
http://sjostromaudio.com/pages/index.ph ... -amplifier

of de PA03 van Pavel Dudek?
http://sjostromaudio.com/pages/index.ph ... -gainclone

is wel off topic realiseer ik mij ;-)
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20404
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: TPA3255

Bericht door Shadow »

Alle waar naar z'n geld :wink:
Ik heb ook zo'n TPA ding gehad met blauwtand aan boord; na een half jaar uitgefikt en dan was het meestal achtergrondmuziek hoor...
nemreh
Berichten: 21
Lid geworden op: za 02 sep 2017, 10:51

Re: TPA3255

Bericht door nemreh »

Vandaag bij Sjostrom Audio prijs opgevraagd voor 5x QRP02 printplaat.
Hij kan deze leveren voor +/- 40,- per stuk.
Zal wel stukje ontwikkelkosten e.d. bij zijn inbegrepen.

Ga me er verder in verdiepen ...
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20404
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: TPA3255

Bericht door Shadow »

Bouw dan een LM composite :wink:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: TPA3255

Bericht door ray5150 »

Ik wou kijken wat een QRP02 is, maar de links doen het niet.
hoka
Berichten: 109
Lid geworden op: za 02 feb 2008, 16:54

Re: TPA3255

Bericht door hoka »

Ik draai sinds een week met een TPA3255EVM en ik moet zeggen dat ik er best tevreden over ben. Ik heb hem nu in een actief aangestuurde 2.1 configuratie in gebruik. Het hoog en midden is echt uitstekend, het laag lijkt toch iets wolliger dan mijn Ice-Power ASC200 maar die is dan ook uitzonderlijk strak in het laag. Ik wacht met smart op de tweede module zodat ik het stereo uit kan proberen!
awdelft
Berichten: 1
Lid geworden op: do 23 nov 2017, 21:06

Re: TPA3255

Bericht door awdelft »

ik ben begonnen met ta2024 miniversterkertjes (topping en smsl), die iets netter klonken dan de ti (tpa xxxx) versies. Daarna lang genoten van een potente ta2022 zelfbouw maar die ruist opeens. Net een tpa3255 bordje+smps voeding besteld. Ik ben benieuwd of die net zo strak klinkt als de ta2022...
Plaats reactie