TPA3255
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TPA3255
De LM kan je nog in een "klem" zetten. Dat tpa ding is smd dus koeling moet aan pcb vast.
Re: TPA3255
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de koeling van die dingen een beetje een ondergeschoven kindje is. maw er is niet iets gestandaardiseerd, en de meeste fabrikanten plakken er een stukje blik op en het zal wel loslopen. of vergis ik me nu hierin ?
Mooiste zou natuurlijk zijn iets van een bracket zoals PC-moederbordfabrikanten gebruiken.
Mooiste zou natuurlijk zijn iets van een bracket zoals PC-moederbordfabrikanten gebruiken.
Re: TPA3255
nog wat projecten rondom de LM3886 en LM4780 gelezen na comments..
is zeker ook interessant
ik wam op de site van Sjostrom Audio
iemand ervaring met de QRP02?
http://sjostromaudio.com/pages/index.ph ... -amplifier
of de PA03 van Pavel Dudek?
http://sjostromaudio.com/pages/index.ph ... -gainclone
is wel off topic realiseer ik mij
is zeker ook interessant
ik wam op de site van Sjostrom Audio
iemand ervaring met de QRP02?
http://sjostromaudio.com/pages/index.ph ... -amplifier
of de PA03 van Pavel Dudek?
http://sjostromaudio.com/pages/index.ph ... -gainclone
is wel off topic realiseer ik mij
Re: TPA3255
Alle waar naar z'n geld
Ik heb ook zo'n TPA ding gehad met blauwtand aan boord; na een half jaar uitgefikt en dan was het meestal achtergrondmuziek hoor...
Ik heb ook zo'n TPA ding gehad met blauwtand aan boord; na een half jaar uitgefikt en dan was het meestal achtergrondmuziek hoor...
Re: TPA3255
Vandaag bij Sjostrom Audio prijs opgevraagd voor 5x QRP02 printplaat.
Hij kan deze leveren voor +/- 40,- per stuk.
Zal wel stukje ontwikkelkosten e.d. bij zijn inbegrepen.
Ga me er verder in verdiepen ...
Hij kan deze leveren voor +/- 40,- per stuk.
Zal wel stukje ontwikkelkosten e.d. bij zijn inbegrepen.
Ga me er verder in verdiepen ...
Re: TPA3255
Ik draai sinds een week met een TPA3255EVM en ik moet zeggen dat ik er best tevreden over ben. Ik heb hem nu in een actief aangestuurde 2.1 configuratie in gebruik. Het hoog en midden is echt uitstekend, het laag lijkt toch iets wolliger dan mijn Ice-Power ASC200 maar die is dan ook uitzonderlijk strak in het laag. Ik wacht met smart op de tweede module zodat ik het stereo uit kan proberen!
Re: TPA3255
ik ben begonnen met ta2024 miniversterkertjes (topping en smsl), die iets netter klonken dan de ti (tpa xxxx) versies. Daarna lang genoten van een potente ta2022 zelfbouw maar die ruist opeens. Net een tpa3255 bordje+smps voeding besteld. Ik ben benieuwd of die net zo strak klinkt als de ta2022...
