Pagina 2 van 2

Re: Forumcipier?

Geplaatst: zo 16 jul 2017, 17:35
door Marp
Pjotr schreef:
Jullie zijn wel goed in rondjes lopen zeg (als Marp mij toestaat) :lol: :lol: :lol:
Er bestaat geen regel die verbiedt om dat te zeggen, en ook geen mod. Zelfs ik niet. :D

Inderdaad ging het vanaf halverwege pag. 1 (de post van Metabaron) tot je reactie op mijn bericht over het gedrag in een ander topic, en over onzin plaatsen in andermans draadjes.

En inderdaad is de advertentie waarover dit topic begon, door zijn TS zelf gesloten. Niet dat dit wat uitmaakt, want ook mods sluiten en archiveren beëindigde advertenties. Dit is nooit anders geweest, anders was de database nu een beetje uit zijn voegen gegroeid. Daarmee eindigt wel eens een discussie die per ongeluk binnen een advertentie wordt gevoerd, maar soms, als deze erg waardevol lijkt te zijn, wordt de advertentie omgezet in een normaal discussietopic. Dit gebeurt ook als iemand dat vraagt.

Re: Forumcipier?

Geplaatst: zo 16 jul 2017, 18:22
door Pjotr
Marp schreef:
Inderdaad ging het vanaf halverwege pag. 1 (de post van Metabaron) tot je reactie op mijn bericht over het gedrag in een ander topic, en over onzin plaatsen in andermans draadjes.
Misschien kun je dat dan ook vandaar even afsplitsen naar een eigen draadje? Krijg de indruk dat het Fishfighting over bouwtekeningen, werkwijzen en al dan niet becommentariëren, hier nog wel even door gaat.
En inderdaad is de advertentie waarover dit topic begon, door zijn TS zelf gesloten. Niet dat dit wat uitmaakt, want ook mods sluiten en archiveren beëindigde advertenties. Dit is nooit anders geweest, anders was de database nu een beetje uit zijn voegen gegroeid.
Tip: Stop eens een grotere HDD in de server als de vraag/aanbod rubrieken zoveel data opslurpen dat ze gelimiteerd moeten worden. Lijkt mij ook niet de bedoeling van een forum dat een marktplaatsonderdeel de overhand heeft en het forum zelf zou gaan verdringen.

Re: Forumcipier?

Geplaatst: zo 16 jul 2017, 18:26
door Henkjan
Pjotr schreef:
. Lijkt mij trouwens ook niet de bedoeling van een forum dat een marktplaats de overhand heeft en het forum zelf zou gaan verdringen.
dus bv marktplaats topics op slot doen als t aanbod of vraag er niet meer is :?:

Forumcipier?

Geplaatst: zo 16 jul 2017, 18:32
door Marp
Pjotr schreef:
Marp schreef:
Inderdaad ging het vanaf halverwege pag. 1 (de post van Metabaron) tot je reactie op mijn bericht over het gedrag in een ander topic, en over onzin plaatsen in andermans draadjes.
Misschien kun je dat dan ook vandaar even afsplitsen naar een eigen draadje? Krijg de indruk dat het Fishfighting over bouwtekeningen, werkwijzen en al dan niet becommentariëren, hier nog wel even door gaat.
Doe ik. :goedzo:
Het topic is tijdelijk op slot.

Ps: en alle posts komen terug zodra ze zijn uitgesplitst.

Pps: Done! Het afgesplitste draadje m.b.t. irritaties over topicvervuiling bevindt zich hier.

Re: Forumcipier?

Geplaatst: zo 16 jul 2017, 22:24
door Pjotr
Henkjan schreef:
Pjotr schreef:
. Lijkt mij trouwens ook niet de bedoeling van een forum dat een marktplaats de overhand heeft en het forum zelf zou gaan verdringen.
dus bv marktplaats topics op slot doen als t aanbod of vraag er niet meer is :?:
Dat is toch al opgelost door topics in de rubrieken vraag en aanbod automatisch te deleten na enige tijd inactiviteit?