En sinds een foto meer zegt dan 1000 woorden ... de fotos
Uiteraard mooi verzonken.

En het gat ook gemaakt met de frees. Allemaal heel mooi rond

Toen ook even bedacht dat ik de voorkant ook afgerond wil hebben. Gelijk maar gedaan.

Heb ook de demping in de sub geplaatst. De hele achterkant en zijkant zijn beplakt.
[off-topic]
Even een klein verschil in sub bouwen, hier is de persoon mee bezig die mijn voorkant heeft gefreesd. Sub van 180liter

