Eerste Sub - Bouwfase

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

snooy47
Berichten: 73
Lid geworden op: di 04 jul 2006, 19:20

Bericht door snooy47 »

Zo. Gisteravond bij vriend van me de voorkant gefreesd. Is erg goed gelukt. Nogmaals bedankt ;)

En sinds een foto meer zegt dan 1000 woorden ... de fotos :P

Uiteraard mooi verzonken.
Afbeelding

En het gat ook gemaakt met de frees. Allemaal heel mooi rond ;)
Afbeelding

Toen ook even bedacht dat ik de voorkant ook afgerond wil hebben. Gelijk maar gedaan.
Afbeelding

Heb ook de demping in de sub geplaatst. De hele achterkant en zijkant zijn beplakt.

[off-topic]
Even een klein verschil in sub bouwen, hier is de persoon mee bezig die mijn voorkant heeft gefreesd. Sub van 180liter :)

Afbeelding
snooy47
Berichten: 73
Lid geworden op: di 04 jul 2006, 19:20

Bericht door snooy47 »

Inmiddels zitten de voorkant en de achterkant erop.

Hopelijk dit weekend de subwoofer amp bestellen ... dan zou hij volgende week wel eens kunnen beginnen met spelen :)

Afwerking weet ik nog niet ... dat kan later wel.

Wil hem nu eerst in werking horen :P
snooy47
Berichten: 73
Lid geworden op: di 04 jul 2006, 19:20

Bericht door snooy47 »

De SuB is af :)

Maar hij moet denk ik nog heel erg inspelen.
Want ik moet de crossover op 120/130 instellen voordat ik er wat bas uitkrijg, en de boost staat ook op (bijna) max.

MAAR ... als ik het stukje opzet uit Finding Nemo waar dat meisje op het aquarium rost ... schudt echt me hele kamer :D

Hij vult mijn Needles goed aan. Super.

Nu nog mijn eigen rears bouwen, denk de CT209 maar dan met de Visaton FRS8 drivers ... Kijken of dat wat wordt. En een center, dat wordt ook een CT209 ... denk ik :P

Op naar me volgende project dus.

(wil mijn needles ook nog een keer verbouwen, maar dat komt later wel.)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

snooy47 schreef:
En een center, dat wordt ook een CT209 ... denk ik :P

Op naar me volgende project dus.
doe toch een needle centre joh, is toch veel mooier :D
snooy47
Berichten: 73
Lid geworden op: di 04 jul 2006, 19:20

Bericht door snooy47 »

Henkjan schreef:
snooy47 schreef:
En een center, dat wordt ook een CT209 ... denk ik :P

Op naar me volgende project dus.
doe toch een needle centre joh, is toch veel mooier :D
Ja ... dat wil ik opzich wel ... maar die kan ik echt nergens kwijt.

Dwz, IK kan hem wel kwijt ... maar die WAF heh :roll:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

:?: mooi klein plat kastje voor onder de buis, als je t zwart verft en niets zegt heeft dze t niet eens door dattie er ligt :D
snooy47
Berichten: 73
Lid geworden op: di 04 jul 2006, 19:20

Bericht door snooy47 »

hahahaha :)

nee ... helaas ... dat krijg ik er niet doorheen.

en drie van die CT209 zien er wel leuk uit :)
Plaats reactie