Philips van het padje

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36747
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Philips van het padje

Bericht door Pjotr »

Jamesblond schreef:
Idd. Lijkt een mondiaal maatschappelijk probleem, met z'n oorsprong in het kapitalisme. Ik merk het in de zorg ook. Niet best. Maar goed. Die discussie hoort hier niet thuis, denk ik.
Mwah, of het kapitalisme daar nou de schuld van is? Thorbecke had het destijds ook over "Goed rentmeesterschap".
Aaad
Berichten: 861
Lid geworden op: di 15 mar 2011, 21:54

Re: Philips van het padje

Bericht door Aaad »

VintageHarry schreef:
Ah!buis schreef:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit echt van Philips komt
Al enige tijd maakt Philips geen audio meer: http://nos.nl/artikel/641193-philips-ve ... eotak.html
De merknaam Philips mag nog een aantal jaren door de nieuwe eigenaar gebruikt worden.
Niet alleen philips, maar ook veel duitse merken o.a. grundig worden alleen nog onder de naam verkocht,
maar in china gemaakt.
In duitsland doen alsof de fantasiemerken van bv action uit duitsland komen, door niet "made in china" te vermelden, maar een duits correspondentie adres.

Aad
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Philips van het padje

Bericht door richard »

Jamesblond schreef:
Idd. Lijkt een mondiaal maatschappelijk probleem, met z'n oorsprong in het kapitalisme.
Probleem? Het blaast zich vanzelf op en daarna is er weer ruimte voor wat nieuws.
Iets vergelijkbaars zie je met bier. De mensen raken inmiddels aardig uitgekeken op de paardenpis van Heineken en consorten; de microbrouwerijen met ambachtelijk gebrouwen bier schieten als paddestoelen uit de grond. Kost misschien wat meer maar dan krijg je wel iets met smaak.
Plaats reactie