Mwah, of het kapitalisme daar nou de schuld van is? Thorbecke had het destijds ook over "Goed rentmeesterschap".Jamesblond schreef:Idd. Lijkt een mondiaal maatschappelijk probleem, met z'n oorsprong in het kapitalisme. Ik merk het in de zorg ook. Niet best. Maar goed. Die discussie hoort hier niet thuis, denk ik.
Philips van het padje
Moderator: Beheerdersteam
Re: Philips van het padje
Re: Philips van het padje
Niet alleen philips, maar ook veel duitse merken o.a. grundig worden alleen nog onder de naam verkocht,VintageHarry schreef:Al enige tijd maakt Philips geen audio meer: http://nos.nl/artikel/641193-philips-ve ... eotak.htmlAh!buis schreef:Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit echt van Philips komt
De merknaam Philips mag nog een aantal jaren door de nieuwe eigenaar gebruikt worden.
maar in china gemaakt.
In duitsland doen alsof de fantasiemerken van bv action uit duitsland komen, door niet "made in china" te vermelden, maar een duits correspondentie adres.
Aad
Re: Philips van het padje
Probleem? Het blaast zich vanzelf op en daarna is er weer ruimte voor wat nieuws.Jamesblond schreef:Idd. Lijkt een mondiaal maatschappelijk probleem, met z'n oorsprong in het kapitalisme.
Iets vergelijkbaars zie je met bier. De mensen raken inmiddels aardig uitgekeken op de paardenpis van Heineken en consorten; de microbrouwerijen met ambachtelijk gebrouwen bier schieten als paddestoelen uit de grond. Kost misschien wat meer maar dan krijg je wel iets met smaak.
