SSassen schreef:Ik kan met een topic over Gydotron herinneren dat behoorlijk uit de hand liep, mede door het openlaten van vraagtekens door de topicstarter, daarmee creeer je dus meer problemen dan dat je zoals Roland nu gewoon aangeeft hoe de vork in de steel zit.
Het probleem toen was dat een stuk enthousiasme direkt in commercieel belang vertaald werd, terwijl daar toen totaal geen sprake van was, en slechts gebasseerd op een aantal roddels over eventuele mogelijke intenties in de toekomst.
De discussie ging op het einde over links in je signature, dat deze juist een commercieel signaal zijn als zo'n website een direkte bron van inkomsten genereert.
Ik stoor me er persoonlijk overigens allemaal niet zo aan. Men gaat in een forum uiteindelijk met de billen bloot, en als iets wat aangeprijsd wordt niet goed is, of als een advies op drijfzand is gebasseerd, staat dat binnen no-time hier te lezen.
Misschien dat de toevoeging "commercial link" of zo e.e.a. in de juiste context brengt? Of achter de naam "dealer" of zo zetten. Dan is de context in ieder geval voldoende duidelijk.
Marc