Tis natuurlijk een idee, naast iedere driver een APL'etje zetten.toetertje schreef:Leuk idee zo, ieder speakertje zijn eigen Vu meter.![]()
Dan krijg je al heel gauw zo'n Hong Kong kararoke uiterlijk.
Moderator: Beheerdersteam
Tis natuurlijk een idee, naast iedere driver een APL'etje zetten.toetertje schreef:Leuk idee zo, ieder speakertje zijn eigen Vu meter.![]()
ds23man schreef:Even een RGB ledstripje achter die tweets monteren en een apletje met vermogenstrapje maken.
Ja,ja als het aan jullie ligt kan er zo mee op kermis staan.ray5150 schreef:Tis natuurlijk een idee, naast iedere driver een APL'etje zetten.toetertje schreef:Leuk idee zo, ieder speakertje zijn eigen Vu meter.![]()
![]()
Dan krijg je al heel gauw zo'n Hong Kong kararoke uiterlijk.
Mooi roest is niet lelijk. Arcturus Buizen Blue is wel stukken mooierAatV schreef:
P.S. Bovendien ben ik van mening dat blauw mooier is dan roestrood voor een forum.
Goed om te weten. Bedankt!harryeng schreef:[Volgmode aan!]
Leuk project! Die RT-4101 moet je even allemaal van tevoren testen. Is er een afwijkend, stuur je maar een PB, ik heb er nog wat in de kast liggen![]()
Gr. Harry
De "zomer"activiteiten eerst. De eerste laag grondverf zit erop, vandaag of morgen plamuren/schuren en dan weer een laag grondverf.ray5150 schreef:En heb je al units in de planken gemonteerd, Aat ?
4 plankjes naar achteren en een achterwandje zijn goedkoper dan een stuk truss......AatV schreef:Was al van plan i.v.m. de stabiliteit iets met stangen te doen aan de achterzijde van de plank.
Met alle chassis erin bleek de hele zaak behoorlijk zwaar te worden en versteviging is meer dan noodzakelijk.
Zal iets worden dat je kan zien als een exogeen skelet. Na wat zoeken lijkt een driehoekige truss van een meter of twee met stevige verbindingen naar de plank een aardige oplossing.
voorl.jpg
achter.jpg
groet,
Aat
Zoiets dan:AatV schreef:Heb ook te maken met de WAF!
Mijn wederhelft geeft de voorkeur aan iets wat er technisch uitziet en wat strak en netjes wordt uitgevoerd.![]()
groet,
Aat
Je kunt ook eens zien of er zwart geanodiseerd bestaat?dre schreef:Dat is niet er fraai toch.......
Mooi, maar zou meer voor de decoratie zijn. Het zal een wat steviger uitvoering moeten zijn. Iets als de truss uit het plaatje van Pjotr had ik zelf ook op het oog.ray5150 schreef:Nou, hatsikidee, 2 stuks van 2 meter, voor een meier tesamen.
http://www.bax-shop.nl/alutruss-decotru ... eren-truss