Hallo Nathan,
Ik lees zo even dit topic door en ik denk dat je heel blij mag zijn met de hulp van iemand als Wouter. Toch zou ik sterk overwegen om een betere woofer te gaan gebruiken. Die W200S is een uiterst simpel en "ouderwets" woofertje dat qua prestaties echt achterblijft bij de andere 2 gebruikte divers. Er zijn genoeg alternatieven die in dezelfde kastinhoud een veel beter resultaat zullen geven.
Met vriendelijke groet
Ruud Jansen
Speakerland
Visaton Luidsprekertje, expertise gevraagd.
Moderator: Beheerdersteam
- Speakerland
- Ook commercieel actief
- Berichten: 144
- Lid geworden op: do 30 nov 2006, 15:15
- Contacteer:
-
stralendorff25
- Berichten: 21
- Lid geworden op: do 07 nov 2013, 11:20
Re: Visaton Luidsprekertje, expertise gevraagd.
Goedemorgen Wouter,wouter schreef:Pb gerust, met een week of 5 heb ik zomervakantie
Ik hoop binnenkort even de 4e filteraanpassing in dit topic te plakken als zip bestand.
ben je al lekker aan het genieten van je vakantie, hoor graag van je:)
Gr,
Nathan
-
stralendorff25
- Berichten: 21
- Lid geworden op: do 07 nov 2013, 11:20
Re: Visaton Luidsprekertje, expertise gevraagd.
PM gestuurd naar Wouter, we wachten het rustig af.
