Visaton Luidsprekertje, expertise gevraagd.

Conventionele filters zonder actieve elektronica.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Speakerland
Ook commercieel actief
Berichten: 144
Lid geworden op: do 30 nov 2006, 15:15
Contacteer:

Re: Visaton Luidsprekertje, expertise gevraagd.

Bericht door Speakerland »

Hallo Nathan,

Ik lees zo even dit topic door en ik denk dat je heel blij mag zijn met de hulp van iemand als Wouter. Toch zou ik sterk overwegen om een betere woofer te gaan gebruiken. Die W200S is een uiterst simpel en "ouderwets" woofertje dat qua prestaties echt achterblijft bij de andere 2 gebruikte divers. Er zijn genoeg alternatieven die in dezelfde kastinhoud een veel beter resultaat zullen geven.

Met vriendelijke groet

Ruud Jansen
Speakerland
stralendorff25
Berichten: 21
Lid geworden op: do 07 nov 2013, 11:20

Re: Visaton Luidsprekertje, expertise gevraagd.

Bericht door stralendorff25 »

wouter schreef:
Pb gerust, met een week of 5 heb ik zomervakantie \:D/

Ik hoop binnenkort even de 4e filteraanpassing in dit topic te plakken als zip bestand.
Goedemorgen Wouter,

ben je al lekker aan het genieten van je vakantie, hoor graag van je:)

Gr,

Nathan
stralendorff25
Berichten: 21
Lid geworden op: do 07 nov 2013, 11:20

Re: Visaton Luidsprekertje, expertise gevraagd.

Bericht door stralendorff25 »

PM gestuurd naar Wouter, we wachten het rustig af.
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Visaton Luidsprekertje, expertise gevraagd.

Bericht door wouter »

Pb terug :-)
Plaats reactie

Terug naar “Filterontwerp & Passieve Filters”