Zou mooi zijn als je thuis wat handjes kan regelen om "hem" de 28ste mee te nemen. In Breda zelf is dit natuurlijk geen probleem.
groet,
Aat
Moderator: Beheerdersteam
+1hannesie schreef:ervaringsdeskundige.
Of af en toe schoonblazen als de vriendin op de fiets zit.ds23man schreef:Hoe ga je dit stofvrij houden?![]()
Hoi Richard,richard schreef:Wat voor een profielsysteem is dat?
Hoi Walter,Walt schreef:Hoe heb je nu precies die 15 inch AT units aan het frame vastgemaakt? En heeft het geen gevolgen dat ze niet rondom hun korf stevig vast zitten?
Groetjes Walter
Hoi Leon,leonidas schreef:Hoi Harry,
Ik heb met verbazing naar je kunstwerk zitten kijken ! Pet af !!
Een vraagje ; als ik naar de TSP's van je woofers kijk en wat inschattingen maak ben ik erg benieuwd naar een ding :
Hoeveel vermogen moet je erin stoppen om een beetje fatsoenlijk laag te krijgen?
En , bij een Qts van 0,29 , Hoe laag gaan ze eigenlijk en hoeveel bassboost zit erop?
mvgr. Leon
Stom!jeroen_d schreef:Hoi Harry, er zit nog een foutje in je aannames: 4 drivers serie/parallel geeft niet 0dB extra geluidsdruk, maar 6dB. Je hebt dus nog wat meer output![]()
Ik heb hier alweer jaren geleden een artikeltje over geschreven: http://www.zelfbouwaudio.nl/index.php?o ... 2&Itemid=2
dat hebben we ook in de wiki gezetjeroen_d schreef:Ik heb hier alweer jaren geleden een artikeltje over geschreven: http://www.zelfbouwaudio.nl/index.php?o ... 2&Itemid=2
Hoi Walter,Walt schreef:Is hier nog voortgang te melden?
De groundsound heeft 8 separate kanalen. Mijn versterker heeft momenteel 6 Ncores. Dus als ik meer wil, moet ik een van mijn reserve versterkers in de kast erbij zetten. Maar liever niet! Ik heb al genoeg problemen gehad met 6x400 watt netjes inschakelen.Walt schreef:Zeker lekker bezig!![]()
![]()
![]()
Hoeveel versterker kanalen kun je aansturen met de groundsound? Welke scheidingen ga je passief uitvoeren?
Groetjes Walter
Hoi Walter,Walt schreef:Hoe staat het er nu voor met dit monster project?