Ik meen dat de cd60 wat makkelijker is om te verbouwen dan de cd72. De 60 heeft een TDA1541, de 72 is een éénbitter.Leeuwarden schreef:Dit waren indertijd de spelers die je wilde hebben. Nu populair om te modden.AatV schreef:Vreselijk off topic, maar dan ook maar een plaatje van de Marantz (zonder hout naast de deur..)
groet,
Aat
Uitermate geschikt bv om een buizen uitgang in te bouwen.
Heb dat zelf met een CD60 gedaan. Speelde ooit de sterren van de hemel in Beetsterzwaag.
Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik breng alweer een nieuwe amp mee de TSSA-V2
IJs en weder dienende zal ik erbij zijn.
Ik zou vorig jaar een 2.1 setje meenemen maar moest toen verstek laten gaan, ik kan de set meebrengen inclusief de MiniSharc+AFDAC2+UcD elektronica als er interesse is. Elektronica is niet helemaal af: kan op dit moment enkel met TOSlink als input overweg. Is er internet en wifi in het gemeenschapshuis? als bron stream ik momenteel alleen. Of heeft iemand een LMS (of anders) mee met muziek waar we op kunnen inprikken?
Ik zou vorig jaar een 2.1 setje meenemen maar moest toen verstek laten gaan, ik kan de set meebrengen inclusief de MiniSharc+AFDAC2+UcD elektronica als er interesse is. Elektronica is niet helemaal af: kan op dit moment enkel met TOSlink als input overweg. Is er internet en wifi in het gemeenschapshuis? als bron stream ik momenteel alleen. Of heeft iemand een LMS (of anders) mee met muziek waar we op kunnen inprikken?
Het zou mooi zijn als er weer ijs is van Bas!hsmeets schreef:IJs en weder dienende zal ik erbij zijn.
Ik kom ook.
Volgens mij neemt Hans zijn jukebox meehsmeets schreef:IJs en weder dienende zal ik erbij zijn.
Maar die heeft geen optisch out. 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
er is vast wel iemand die een SB Touch oid kan meenemen toch?hannesie schreef:Maar die heeft geen optisch out.![]()
SB Touch heb ik ook en kan ik meenemen, zo speelt het nu ook.
- pappaleo
- Contacteer:
Ik heb ook nog een (yamaha) CD speler met optisch out.
Ik heb maar een paar CD spelers, hoor.
DAN MOET JE WEER VAN DIE ZILVEREN SCHIJVEN MEENEMEN.pappaleo schreef:Ik heb ook nog een (yamaha) CD speler met optisch out.
Caps lock maar weer even in de goede stand gezet.
Er was iemand die vorig jaar beloofd had een B77 mee te nemen.
Gaan ook zilveren schijven op, van wel 10 inch.

Gaan ook zilveren schijven op, van wel 10 inch.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Verrek ja. Ik ga t ding eens testen...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Als in.... REVOX B77 
En Barry mag een nieuwe koelkast uitzoeken !

Ideetje voor de koelkastray5150 schreef:En Barry mag een nieuwe koelkast uitzoeken !![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=mOvoO6eQDms
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ha, brings back memories, hadden vroeger thuis zo'n ding. Ja ook een koelkast 
Benieuwd of 'ie de tand des tijds heeft doorstaan dan, of dat het rolletjes en riempjes verwisselen wordt..
Benieuwd of 'ie de tand des tijds heeft doorstaan dan, of dat het rolletjes en riempjes verwisselen wordt..
Ik kom. Heb helaas nog niet echt iets leuks/kwalitatiefs om mee te nemen.
Een mooie cd speler?floeper schreef:Ik kom. Heb helaas nog niet echt iets leuks/kwalitatiefs om mee te nemen.
- pappaleo
- Contacteer:
FR_Aad schreef:Een mooie cd speler?floeper schreef:Ik kom. Heb helaas nog niet echt iets leuks/kwalitatiefs om mee te nemen.
Ik wilde het zeggen maar dacht: Leo houd je kop. Stil nou, houd je kop.
Ik heb een apple tv met goede optische uit. Dan kan ieder apple device daaraan koppelen als ie wil?
En hoe selecteer je dan je favoriete muziek die wilt horen op/van je streamer?Wowly schreef:Ik heb een apple tv met goede optische uit. Dan kan ieder apple device daaraan koppelen als ie wil?
gewoon op je ipad, iphone enzo. Wifi. Kwaliteit is me niet bekend, kan me voorstellen dat deze minder is dan als je hem beldraad doet. Weet ik eigenlijk niet zou ik eens moeten uitzoeken
- Leeuwarden
Apple TV streamt max 48kHz dacht ik...
Jan, schrijf mij er maar bij, ik zal er zijn.