Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD
Maar een mini dsp, puur om subwoofer simpel af te stellen lijkt me een mini dsp gezien de prijs niet verkeerd.
Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD
Ik kan wel 2 sub's gebruiken als cornerwoofers.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 4#p1514744
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 4#p1514744
Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD
Ben benieuwd wat hij in Nederland gaat kosten. Het sterke van de gewone MiniDSP 2x4 is dat je voor weinig geld een DSP hebt die genoeg mogelijkheden biedt. Met een prijs van $195 is de HD-versie een stuk duurder dan de gewone ($80). 
Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD
Maar die heeft dan alleen maar analoog in, terwijl die HD ook al het minidigi boardje aan boord heeft,Chocomel schreef:Ben benieuwd wat hij in Nederland gaat kosten. Het sterke van de gewone MiniDSP 2x4 is dat je voor weinig geld een DSP hebt die genoeg mogelijkheden biedt. Met een prijs van $195 is de HD-versie een stuk duurder dan de gewone ($80).
Gelijk klaar, alleen ik had dan de optie om I²S direct om af te tappen naar de HK-DAC in mijn setje.
De CS 8416 gedemonteerd en de HK-Dac direct aan de MiniDigi.
Maar zonder de hulp van knuisje was ik toen nog niet zo ver gekomen.
Maar het scheelt zeker in geluidskwaliteit, de aanwezige of de CS4397 al omzetter, met de stabiele voeding.
Ik kon dat hier nog niet ontdekken.
Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD
Een voeding van een paar tientjes die meer moet kosten dan het hele miniDSP geval ?FredM schreef:Met dit erbij wordt het vast wel wat: https://www.sbooster.com/botw-pp-eco-12 ... p-10x10-hd
Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD
DLCP vs Minidsp is niet zo'n relevante vergelijking denk ik. DLCP is beter, maar moet je meer bijkopen (voeding/connectoren/enz) en monteren. Minidsp is out of the box inzetbaar met bij wijze van spreken een telefoonlader die je al hebt. Als je dat gaat wegen, dan is voor iedereen de afweging anders.
