Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD

Actieve filters, DSP, MFB / servo controlled.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD

Bericht door bas focal m180 »

Maar een mini dsp, puur om subwoofer simpel af te stellen lijkt me een mini dsp gezien de prijs niet verkeerd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD

Bericht door ds23man »

Dan heb je aan 1 in en uitgang genoeg toch? :think: :think:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD

Bericht door hannesie »

Ik kan wel 2 sub's gebruiken als cornerwoofers. :sure:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 4#p1514744
Chocomel
Berichten: 1061
Lid geworden op: ma 21 sep 2015, 21:42

Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD

Bericht door Chocomel »

Ben benieuwd wat hij in Nederland gaat kosten. Het sterke van de gewone MiniDSP 2x4 is dat je voor weinig geld een DSP hebt die genoeg mogelijkheden biedt. Met een prijs van $195 is de HD-versie een stuk duurder dan de gewone ($80). :(
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD

Bericht door ds23man »

Denk dat de DLCP zeer concurrerend is qua prijs.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD

Bericht door hannesie »

Chocomel schreef:
Ben benieuwd wat hij in Nederland gaat kosten. Het sterke van de gewone MiniDSP 2x4 is dat je voor weinig geld een DSP hebt die genoeg mogelijkheden biedt. Met een prijs van $195 is de HD-versie een stuk duurder dan de gewone ($80). :(
Maar die heeft dan alleen maar analoog in, terwijl die HD ook al het minidigi boardje aan boord heeft,
Gelijk klaar, alleen ik had dan de optie om I²S direct om af te tappen naar de HK-DAC in mijn setje.
De CS 8416 gedemonteerd en de HK-Dac direct aan de MiniDigi.

Maar zonder de hulp van knuisje was ik toen nog niet zo ver gekomen.
Maar het scheelt zeker in geluidskwaliteit, de aanwezige of de CS4397 al omzetter, met de stabiele voeding. :kwijl:

Ik kon dat hier nog niet ontdekken.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD

Bericht door ray5150 »

FredM schreef:
Met dit erbij wordt het vast wel wat: https://www.sbooster.com/botw-pp-eco-12 ... p-10x10-hd
Een voeding van een paar tientjes die meer moet kosten dan het hele miniDSP geval ? :shock: :roll: :think:
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Nieuwe MiniDsp? 2x4 HD

Bericht door Ivo »

DLCP vs Minidsp is niet zo'n relevante vergelijking denk ik. DLCP is beter, maar moet je meer bijkopen (voeding/connectoren/enz) en monteren. Minidsp is out of the box inzetbaar met bij wijze van spreken een telefoonlader die je al hebt. Als je dat gaat wegen, dan is voor iedereen de afweging anders.
Plaats reactie

Terug naar “Actieve Luidsprekerelektronica”