En klinken ook beter.bas focal m180 schreef:Misschien gewoon een goede dome nemen die zijn vaak vanaf 2000hz inzetbaar.
Long-term: high-end monitor plus actief laag
Moderator: Beheerdersteam
Re: Long-term: high-end monitor plus actief laag
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Long-term: high-end monitor plus actief laag
Met een Tangband W4-655C in de inimini. De keuze van de drivers is vanwege het wedstrijdaspect budget gedreven.pulsie schreef:In combinatie met welke drivers heb je deze gebruikt?pappaleo schreef:Ik gebruik tot grote tevredenheid het kleine broertje hiervan. Die kost slechts €49. Maar hier heb je een grotere nodig, want die van mij is inzetbaar vanaf zo'n 3500Hz.meanman64 schreef:Jazeker,zoals deze http://www.audiophonics.fr/fr/hifi-dayt ... 10422.html
Ik heb eerst de kleinste Dayton geprobeerd, die kwam niet laag genoeg om prettig aan te sluiten op de Tangband. De tweede keus was goed. Ik hen de prototypes gedemonstreerd in Beetsterzwaag twee weken geleden en de reacties waren erg positief.
Edit: Typo
Laatst gewijzigd door pappaleo op di 03 nov 2015, 19:00, 2 keer totaal gewijzigd.
-
pulsie
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 82
- Lid geworden op: za 03 mar 2007, 20:57
Re: Long-term: high-end monitor plus actief laag
Bedankt Leo, je bouwtempo is sneller dan ik hier op het forum alles kan lezenpappaleo schreef:Met een Tangband W4-655C in de inimini. De keuze van de drivers is vanwege het wedstrijdaspect budget gedreven.pulsie schreef:
In combinatie met welke drivers heb je deze gebruikt?
Ik heb eerst de kleinste Dayton geprobeerd, die kwam niet laag genoeg om prettig aan te sluiten op de Tangband. De tweede keus was goed. Ik hen de prototypes gedemonstreerd in Beetsterzwaag twee weken geleden en de reacties waren erg positief.
Edit: Typo
