Long-term: high-end monitor plus actief laag

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Long-term: high-end monitor plus actief laag

Bericht door richard »

bas focal m180 schreef:
Misschien gewoon een goede dome nemen die zijn vaak vanaf 2000hz inzetbaar.
En klinken ook beter. :hide:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12412
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Long-term: high-end monitor plus actief laag

Bericht door pappaleo »

pulsie schreef:
pappaleo schreef:
meanman64 schreef:
Ik gebruik tot grote tevredenheid het kleine broertje hiervan. Die kost slechts €49. Maar hier heb je een grotere nodig, want die van mij is inzetbaar vanaf zo'n 3500Hz.
In combinatie met welke drivers heb je deze gebruikt?
Met een Tangband W4-655C in de inimini. De keuze van de drivers is vanwege het wedstrijdaspect budget gedreven.

Ik heb eerst de kleinste Dayton geprobeerd, die kwam niet laag genoeg om prettig aan te sluiten op de Tangband. De tweede keus was goed. Ik hen de prototypes gedemonstreerd in Beetsterzwaag twee weken geleden en de reacties waren erg positief.

Edit: Typo
Laatst gewijzigd door pappaleo op di 03 nov 2015, 19:00, 2 keer totaal gewijzigd.
matjans
Berichten: 447
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 8:50
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Long-term: high-end monitor plus actief laag

Bericht door matjans »

655c, niet 755 toch?

typo neem ik aan :)
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12412
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Long-term: high-end monitor plus actief laag

Bericht door pappaleo »

Inderdaad :wink:
pulsie
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 82
Lid geworden op: za 03 mar 2007, 20:57

Re: Long-term: high-end monitor plus actief laag

Bericht door pulsie »

pappaleo schreef:
pulsie schreef:

In combinatie met welke drivers heb je deze gebruikt?
Met een Tangband W4-655C in de inimini. De keuze van de drivers is vanwege het wedstrijdaspect budget gedreven.

Ik heb eerst de kleinste Dayton geprobeerd, die kwam niet laag genoeg om prettig aan te sluiten op de Tangband. De tweede keus was goed. Ik hen de prototypes gedemonstreerd in Beetsterzwaag twee weken geleden en de reacties waren erg positief.

Edit: Typo
Bedankt Leo, je bouwtempo is sneller dan ik hier op het forum alles kan lezen O:) Het is i.i.g weer zeer leerzaam.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”