BeoLab 90.....wat denken we er van?

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: BeoLab 90.....wat denken we er van?

Bericht door ds23man »

Martijn M schreef:
Gerrit, je link lijkt dood. Bedoel je dit document?

http://www.bang-olufsen.com/da/customer ... /beolab-90
Even snel er doorheen gescand. Dit gaat echt te ver voor de gemiddelde B&O koper.
Aaad
Berichten: 861
Lid geworden op: di 15 mar 2011, 21:54

Re: BeoLab 90.....wat denken we er van?

Bericht door Aaad »

Henkjan schreef:
hannesie schreef:
dwijtsma schreef:
Of punt 4) Mannen die zulke luidsprekers kopen hebben geen vrouw. :rofl:
Of ze hebben hun vrouw van 50 ingeruild voor 2 van 25 jaar oud. :lol:
dan hebben ze vaak geen geld meer voor zulke luidsprekers :rofl:
Of geen fut meer om naar die luidsprekers te luisteren :rofl:

Aad
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: BeoLab 90.....wat denken we er van?

Bericht door ray5150 »

Ik vind ze ook spuuglelijk, en dat terwijl ik de laatste keer keek, ik toch echt een jongetje was.... :mrgreen:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: BeoLab 90.....wat denken we er van?

Bericht door SSassen »

SSassen schreef:
SSassen schreef:
Ik zat gisteren nog te dubben over wat ik met die verzameling CHR-70s moet. Ik dacht bv. aan een 901 kloon met een nette eindtrap met ingebouwde filtering in één kast, maar bedacht me toen al gauw dat ik voor gek versleten zou worden, of in ieder geval dat ik tijdens de bouw van m'n huis vast te vaak m'n kop heb gestoten of zoiets.
[ ] Wat een waanzinnig idee Sander, go for it!
[ ] Duidelijk je hoofd gestoten, wat een stom idee!
[ ] Weet niet, welk huis heb je 't over?
[ ] Bose 901, die had m'n opa ook!
[ ] This is a new low for ZBA.

...
Niemand?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: BeoLab 90.....wat denken we er van?

Bericht door ray5150 »

Go, Sander, go !
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: BeoLab 90.....wat denken we er van?

Bericht door hsmeets »

SSassen schreef:
SSassen schreef:
SSassen schreef:
Ik zat gisteren nog te dubben over wat ik met die verzameling CHR-70s moet. Ik dacht bv. aan een 901 kloon met een nette eindtrap met ingebouwde filtering in één kast, maar bedacht me toen al gauw dat ik voor gek versleten zou worden, of in ieder geval dat ik tijdens de bouw van m'n huis vast te vaak m'n kop heb gestoten of zoiets.
[ ] Wat een waanzinnig idee Sander, go for it!
[ ] Duidelijk je hoofd gestoten, wat een stom idee!
[ ] Weet niet, welk huis heb je 't over?
[ ] Bose 901, die had m'n opa ook!
[ ] This is a new low for ZBA.

...
Niemand?
All the above.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: BeoLab 90.....wat denken we er van?

Bericht door ray5150 »

Moeite met kiezen, Huib ?
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: BeoLab 90.....wat denken we er van?

Bericht door hsmeets »

ray5150 schreef:
Moeite met kiezen, Huib ?
Nee, hoor, ben nu eenmaal meer een 'en en' type dan een 'of of'. :rock:
Plaats reactie