Eerste speakers, vraagje over filter

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj

Bericht door floeper »

Dat is inderdaad wat ik bedoel, door het vele hout aan de voorkant (de mijne zouden wel een heel stuk smaller worden) gaat de WAF omhoog, die kan er een mooie decoratie op maken. Ik zat te denken an 2 10 of 12" woofers boven elkaar en de slot aan de "binnenkant" te houden. Maar het uitekenen komt nog wel, eerst even aankloten met wat ik heb en lezen.
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj

Bericht door floeper »

Ik heb ze gekocht, 5€ voor de set. Er blijken ik denk philips druvers in te zitten. AD70800/m4
Bijlagen
image.jpg
image.jpg
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj

Bericht door nxs77 »

Ziet er echt uit als een flips... Vorm van de korf en de aanduiding beginnend met AD.
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj

Bericht door floeper »

Alle info die ik heb kunnen vinden.
Bijlagen
20150729_140218.jpg
20150729_140223.jpg
20150729_140307.jpg
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj

Bericht door floeper »

Heeft er iemand ervaring met de Rotel RA-980BX stereo versterker?

http://www.rotel.com/content/manuals/ra980bx_eng.pdf
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3260
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj

Bericht door MechanicalAnimal »

Misschien kan iemand op het HT-forum je helpen?
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj

Bericht door floeper »

Na wat referenties te hebben gelezen en de versterker te hebben beluisterd heb ikbtoch besloten om de rotel ra-980bx klasse ab versterker te kopen. Deze thuis meteen op de platen speler aangesloten, het eerste wat me opvalt is de verhoging van het detail en de stereo weergave is beter. Binnenkort heb ik tijd om alles goed aan te sluiten, waarbij mijn marantz sr5004 even als voorversterker blijft dienen ivm de digitale bronnen. Dat wordt het volgende project, daarna komt er een meet microfoon en dan kunnen we gaan bouwen :)
Bijlagen
IMG-20150818-WA0000.jpg
1323343704_rotel.jpg
Rotel-RA980BX-int-sm.pdf-2.~png.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”