Eerste speakers, vraagje over filter
Moderator: Beheerdersteam
Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj
Dat is inderdaad wat ik bedoel, door het vele hout aan de voorkant (de mijne zouden wel een heel stuk smaller worden) gaat de WAF omhoog, die kan er een mooie decoratie op maken. Ik zat te denken an 2 10 of 12" woofers boven elkaar en de slot aan de "binnenkant" te houden. Maar het uitekenen komt nog wel, eerst even aankloten met wat ik heb en lezen.
Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj
Ik heb ze gekocht, 5€ voor de set. Er blijken ik denk philips druvers in te zitten. AD70800/m4
Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj
Ziet er echt uit als een flips... Vorm van de korf en de aanduiding beginnend met AD.
Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj
Alle info die ik heb kunnen vinden.
Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj
Heeft er iemand ervaring met de Rotel RA-980BX stereo versterker?
http://www.rotel.com/content/manuals/ra980bx_eng.pdf
http://www.rotel.com/content/manuals/ra980bx_eng.pdf
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj
Misschien kan iemand op het HT-forum je helpen?
Re: eerste zelfbouw speakertjes op basis van JBL p20, Vraagj
Na wat referenties te hebben gelezen en de versterker te hebben beluisterd heb ikbtoch besloten om de rotel ra-980bx klasse ab versterker te kopen. Deze thuis meteen op de platen speler aangesloten, het eerste wat me opvalt is de verhoging van het detail en de stereo weergave is beter. Binnenkort heb ik tijd om alles goed aan te sluiten, waarbij mijn marantz sr5004 even als voorversterker blijft dienen ivm de digitale bronnen. Dat wordt het volgende project, daarna komt er een meet microfoon en dan kunnen we gaan bouwen 
