Pagina 2 van 2

Re: Mooie presentatie van Toole

Geplaatst: ma 28 dec 2015, 21:56
door Mtraxx
kuiperik schreef:
Verhelderend ook hoe dat het afstraalgedrag en power response zich vertalen naar gebruik in een luisterruimte.
Inderdaad erg mooi om vanuit dit inzicht te redeneren... Ik zal er in de toekomst ook beter op letten of ik hier zelf ook voordeel uit kan halen.
Mijns inziens wordt hier door de gemiddelde zelfbouwer met meetgereedschap te weinig mee gedaan.
Ook zat ik vandaag nog door een aantal "Stereoplay" magazines te bladderen waar ze ook dezelfde meetcurves plaatsen alsook uit deze video.

Re: Mooie presentatie van Toole

Geplaatst: ma 28 dec 2015, 22:06
door MarcoSQ
'If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.'
Dat zit wel snor bij deze meneer :). Lekker wegkijken en een fijne begrijpelijke boodschap.