Nee, maar het is wel lekker om een vaste methodiek als onderlegger te hebben zodat je steeds vanaf hetzelfde punt kan starten met meten.bert stoltenborg schreef:Is dit makkelijker dan even een tweeter meten?![]()
Wat bedoel je eigenlijk met tweeter
Moderator: Beheerdersteam
Nee, maar het is wel lekker om een vaste methodiek als onderlegger te hebben zodat je steeds vanaf hetzelfde punt kan starten met meten.bert stoltenborg schreef:Is dit makkelijker dan even een tweeter meten?![]()
Hoe het ook mag heten, in een vorig leven heb ik in het kader van de wet geluidhinder verschillende fabrieken, cafés en zelfs het Abe Lenstra stadion doorgemeten voor de vergunningverlening. Daarbij gebruikten we zo'n ijkbron om de spectrum analyser af te regelen. Deze bron moest (samen met de rest) ook geregeld worden opgestuurd voor kalibratie, of verificatie zo je wilt.bert stoltenborg schreef:Die B&K is toch echt om te calibreren. Of mis ik wat inside humor?