Pagina 2 van 2
Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 14:23
door Barry2001
Found it

het was in 2010
Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 14:27
door FR_Aad
Was ik niet bij

Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 14:31
door Barry2001
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet goed kan herinneren hoe de geluidsbeleving was... ik zit wel te luisteren zie ik

kan betekenen dat het onopvallend goed was of dat het juist onopvallend onopvallend was

Re: Opruiming
Geplaatst: di 09 dec 2014, 18:08
door FR_Aad
Re: Opruiming
Geplaatst: di 09 dec 2014, 18:33
door Zweitse
Barry2001 schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet goed kan herinneren hoe de geluidsbeleving was... ik zit wel te luisteren zie ik

kan betekenen dat het onopvallend goed was of dat het juist onopvallend onopvallend was

Ik geloof dat HoMer niet zo tevreden was over het resultaat, maar begreep ook dat de speakers nog niet helemaal af waren. In ieder geval was de lijm nog niet droog

Re: Opruiming
Geplaatst: di 09 dec 2014, 18:53
door ds23man
Weet niet, maar het lijken net verticale Bose Soundbar's.......

Re: Opruiming
Geplaatst: di 09 dec 2014, 22:57
door markbakk
De verhouding kast/speaker is in elk geval volledig naar de Filistijnen.

Re: Opruiming
Geplaatst: wo 10 dec 2014, 17:38
door Ivo
Het was volgens mij ook niet de juiste kast voor zijn units. De units klonken perfect in mid/hoog, de kast klonk goed in het laag, maar het een sloot niet op het ander aan (laag te zacht).
Re: Opruiming
Geplaatst: ma 29 dec 2014, 13:38
door Juoigâ
tot t einde van t jaar: 25% korting op alles CSS (zolang de voorraad strekt)
Re: Opruiming
Geplaatst: ma 29 dec 2014, 16:29
door bas focal m180
Juoigâ schreef:tot t einde van t jaar: 25% korting op alles CSS (zolang de voorraad strekt)
Komt er ooit weer een 15 inch subwoofer, het duurt nu al weer jaren.
Re: Opruiming
Geplaatst: ma 29 dec 2014, 17:29
door Juoigâ
bas focal m180 schreef:Juoigâ schreef:tot t einde van t jaar: 25% korting op alles CSS (zolang de voorraad strekt)
Komt er ooit weer een 15 inch subwoofer, het duurt nu al weer jaren.
om t in goed neo-Nederlands te zeggen: "
don't hold your breath"
Re: Opruiming
Geplaatst: wo 31 dec 2014, 12:40
door Tommy
Ik heb je een PB gestuurd met een bestelling voor de SDX12!

Re: Opruiming
Geplaatst: wo 31 dec 2014, 13:04
door Juoigâ
Tommy schreef:Ik heb je een PB gestuurd met een bestelling voor de SDX12!

PM retour