Pagina 2 van 2

Re: Opruiming

Geplaatst: vr 05 dec 2014, 14:23
door Barry2001
Found it :D het was in 2010

Re: Opruiming

Geplaatst: vr 05 dec 2014, 14:27
door FR_Aad
Was ik niet bij :(

Re: Opruiming

Geplaatst: vr 05 dec 2014, 14:31
door Barry2001
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet goed kan herinneren hoe de geluidsbeleving was... ik zit wel te luisteren zie ik :lol: kan betekenen dat het onopvallend goed was of dat het juist onopvallend onopvallend was :D

Re: Opruiming

Geplaatst: di 09 dec 2014, 18:08
door FR_Aad
Nog een ontwerpje voor de Alpair 10
http://www.wodendesign.com/Silbury.html

Re: Opruiming

Geplaatst: di 09 dec 2014, 18:33
door Zweitse
Barry2001 schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet goed kan herinneren hoe de geluidsbeleving was... ik zit wel te luisteren zie ik :lol: kan betekenen dat het onopvallend goed was of dat het juist onopvallend onopvallend was :D
Ik geloof dat HoMer niet zo tevreden was over het resultaat, maar begreep ook dat de speakers nog niet helemaal af waren. In ieder geval was de lijm nog niet droog :mrgreen:

Re: Opruiming

Geplaatst: di 09 dec 2014, 18:53
door ds23man
Weet niet, maar het lijken net verticale Bose Soundbar's....... :mrgreen:

Re: Opruiming

Geplaatst: di 09 dec 2014, 22:57
door markbakk
De verhouding kast/speaker is in elk geval volledig naar de Filistijnen. :lol:

Re: Opruiming

Geplaatst: wo 10 dec 2014, 17:38
door Ivo
Het was volgens mij ook niet de juiste kast voor zijn units. De units klonken perfect in mid/hoog, de kast klonk goed in het laag, maar het een sloot niet op het ander aan (laag te zacht).

Re: Opruiming

Geplaatst: ma 29 dec 2014, 13:38
door Juoigâ
tot t einde van t jaar: 25% korting op alles CSS (zolang de voorraad strekt)

Re: Opruiming

Geplaatst: ma 29 dec 2014, 16:29
door bas focal m180
Juoigâ schreef:
tot t einde van t jaar: 25% korting op alles CSS (zolang de voorraad strekt)
Komt er ooit weer een 15 inch subwoofer, het duurt nu al weer jaren.

Re: Opruiming

Geplaatst: ma 29 dec 2014, 17:29
door Juoigâ
bas focal m180 schreef:
Juoigâ schreef:
tot t einde van t jaar: 25% korting op alles CSS (zolang de voorraad strekt)
Komt er ooit weer een 15 inch subwoofer, het duurt nu al weer jaren.
om t in goed neo-Nederlands te zeggen: "don't hold your breath"

Re: Opruiming

Geplaatst: wo 31 dec 2014, 12:40
door Tommy
Ik heb je een PB gestuurd met een bestelling voor de SDX12! :yeah:

Re: Opruiming

Geplaatst: wo 31 dec 2014, 13:04
door Juoigâ
Tommy schreef:
Ik heb je een PB gestuurd met een bestelling voor de SDX12! :yeah:
:goedzo: PM retour