bramwilbrink schreef:Ik heb gister avond de spullen besteld bij rumohdus het is. Even wachten tot dat ik het binnen krijg.
Gr
En welke spullen zijn 'de' spullen? Peerless of Visaton bijvoorbeeld? En welk filter ga je van uit?
Moderator: Beheerdersteam
bramwilbrink schreef:Ik heb gister avond de spullen besteld bij rumohdus het is. Even wachten tot dat ik het binnen krijg.
Gr
de bestel lijst, en het filter + grafiek hoe die het ongeveer zou moeten doenwouter schreef:bramwilbrink schreef:Ik heb gister avond de spullen besteld bij rumohdus het is. Even wachten tot dat ik het binnen krijg.
Gr
En welke spullen zijn 'de' spullen? Peerless of Visaton bijvoorbeeld? En welk filter ga je van uit?
verbeterd wil ik ook niet zeggen , maar volgens boxsim paste het zo beterwouter schreef:eh... dus jij hebt Ingenieur Bernd Timmermans even verbeterdNice
![]()
Maar ik waardeer je aanpak, dus dit gaat sowieso wel goed komen. Je kunt altijd nog wat tweaken of terug naar het filter van Hobby Hifi
[ouwelullenmodus]Doe ajb voorzichtig en hoe overdreven het ook lijkt doe gehoorbescherming in/op en ook een veiligheidsbrilbramwilbrink schreef:Vooral ook in die dingen, gister ook gefreesd bijv, nog nooit eerder gedaan
Maar nu weet ik wel hoe het werkt !
yep, niets zo sullig als gehoorbeschadiging oplopen bij de audio hobbySARK schreef:[ouwelullenmodus]Doe ajb voorzichtich en hoe overdreven het ook lijkt doe gehoorbescherming in/op en ook een veiligheidsbrilbramwilbrink schreef:Vooral ook in die dingen, gister ook gefreesd bijv, nog nooit eerder gedaan
Maar nu weet ik wel hoe het werkt ![/ouwelullenmodus]
[edit]Typo[/edit]SARK schreef:[ouwelullenmodus]Doe ajb voorzichtig en hoe overdreven het ook lijkt doe gehoorbescherming in/op en ook een veiligheidsbrilbramwilbrink schreef:Vooral ook in die dingen, gister ook gefreesd bijv, nog nooit eerder gedaan
Maar nu weet ik wel hoe het werkt ![/ouwelullenmodus]