SSassen schreef:En uiteraard kon ik 't niet laten om e.a. even als artikel op m'n website te plaatsen, dus voor de belangstellenden hieronder de directe link. Ik heb maar even de moeite genomen om echt goede foto's te schieten van de voorversterker, met een click-n-shoot camera-tje gaat dat echter niet zo goed (zie voorgaande foto's) als met een fijne digitale spiegelreflex.
Velleman K8020 high-end tube preamplifier
http://www.hardwareanalysis.com/content/article/1826/
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Sander was deze buizenvoortrap ook te horen op DIY dag ?
Zo ja wat waren de ervaringen ??
Heb een klasse D versterker met buizenvoortrap vorige week
mogen beluisteren .. echt het einde ..
nog meer diepte en openheid..
En was zoveel meer detail te horen
Zelfs de cd weergave was zo goed ..
dat er bijna niet naar vinyl is geluisterd..
Gek he...
Dus een klasse D eindtrap met een buizenvoortrap..
ach.. beter kan haast niet .. maar dat is mijn mening
