Het gaat echt hard en nee niet de bouw van het hele versterker gebeuren maar de tijd
Beide versterker printen zitten al een tijdje in elkaar en werken goed maar liggen nu een beetje te verstoffen door het denk werk
Op zich zou ik vrij snel klaar kunnen zijn met "Signaal detectie circuit"
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=13661.
Alleen komen er dan nog een aantal printen bij voor de netspanning en audio in/uitgang.
Het liefst zou ik (A) een print hebben voor het netspannings deel en (B) een print voor de audio in/uit met besturing/beveiliging.
(A) zou dan een print zijn waar de netspanning op binnenkomt via zekeringen naar de "hoofd"schakelaar waarnaar die gesplitst wordt naar 1. voeding voor besturing (trafo met zekering) en 2. voeding voor de versterker die geschakeld wordt door de besturing.
(B) zou dan een print worden waar de DC beveiliging op zit, een schakeling voor het inschakelen via line audio, ingang C's.
Nu weet ik alleen niet wat is verstandiger? De versterker aan en uit schakelen met een relais of een solid state ralais? En wel of niet een soft start wat voor het type trafo niet nodig zou zijn.