Tarasque schreef:Leuk draadje...Ik ben ook bezig met het bouwen van de Orion's.
Had de set liggen met de Peerless woofers en heb zojuist ook de SEAS woofers ontvangen.
Leuk! Welke versie ben je aan het bouwen 3.4 of 3.5?
Tarasque schreef:de tweeters hebben elk hun eigen 30W single ended klasse A
Begrijp ik nou dat je alle 4 de tweeters met een eigen versterker aan gaat sturen? Scheelt wel behoorlijk in impedantie.
Tarasque schreef:De filters heb ik al gebouwd. Ik heb eventueel nog een set Panasonic condensators voor deze filters. Deze zijn inmiddels niet meer leverbaar.
Zelf heb ik de nieuwe Orion 4 printplaten. Alle condensators die hierop komen heb ik gelukkig zonder problemen kunnen bestellen.
Van wat ik lees zijn de Panasonic condensators erg goed en is het jammer dat ze niet meer te krijgen zijn. Als ik het eerder geweten had, was ik zeker geïnteresseerd.
Heb je de condensators binnen de 2% kunnen houden en links-rechts kunnen matchen?
Ben erg benieuwd naar je bouwfoto's, je mag ze van mij in dit draadje plaatsen.
Maar pas op, je mailbox zit binnen de kortste keren vol met mensen die ze willen komen beluisteren
