Die vind je bij de grotere bestelkantoren(dat is iets anders dan een postkantoor.) en sorteercentra. dat is een stalen kooi met wieltjes waarin meerdere postzakken vervoerd worden.Walt schreef:Heb je een linkje naar de soort rolcontainer die je bedoelt? Ik zie hier alleen postbodes met grote fietstassen voorbij komen...
Soepel draad, dus met meerdere dunne aders, ik zou niet te dun nemen, minimaal 1.5 mm kwadraat.Walt schreef:In ieder geval heeft de bouwer niet bezuinigd op de trafo's, de elco's, de koelblokken en de RVS kast...
Dus basis van de versterker lijkt me goed, misschien kan ik zelf eens de bekabeling onder handen nemen... wat voor soort draad moet ik pakken?...
draad wat autobedrijven gebruiken is vaak in meerdere kleuren leverbaar,
zo'n beetje standaard is rood voor positief, zwart voor massa (ground) , wit voor negatieve spanning en geelgroen voor aarde.
Luidprekerkabel doet het ook goed...
Oei, dan moet ik eerst vragen of Pjotr, Co of Sander met me meekomt...Walt schreef:Als je eens in de buurt bent van Delft, laat het weten,
ik zou graag eens een expert naar de versterker laten kijken voor wat tips and tricks.